Škofja Loka, 17. maja 2016 – Ob današnjem srečanju v Sokolskem domu Škofja Loka se izteka že šesta Goodyearova kampanja Pozor(!)ni za okolje. Ta je v letošnjem šolskem letu s sodelovanjem 16.000 dijakov prerasla v nacionalno gibanje za zmanjševanje ogljičnega odtisa. Zaključni dogodek sta zaznamovala razglasitev Srednje šole tehniških strok Šiška kot zmagovalke letošnje kampanje in slovesna predaja zbornika EKOpraktik Lidiji Stebernak, državni sekretarki na Ministrstvu za okolje in prostor, in mag. Saši Dragar Milanovič, glavni inšpektorici z Inšpektorata RS za kmetijstvo, gozdarstvo, lovstvo in ribištvo.

Zaključni dogodek kampanje Pozor(!)ni za okolje so organizatorji posvetili dnevu podnebnih sprememb, ki ga obeležujemo 15. maja 2016. V duhu varovanja okolja je 150 najbolj aktivnih dijakov, mentorjev in predstavnikov partnerskih organizacij nagovoril Julien Frezard, direktor proizvodnje v družbi Goodyear Dunlop Sava Tires, ki je poudaril, da lahko »le skupaj, korak za korakom, ohranimo naravo. Skrb za okolje, je v Goodyearu pomembno področje, tako pri vsakodnevnem proizvodnem procesu, kot tudi pri razvoju inovativnih in konceptualnih pnevmatik, s katerimi utiramo pot v mobilnost prihodnosti. S projektom Pozor(!)ni za okolje želimo okoljevarstvo okrepiti tudi  na šolskih dvoriščih, doma in v širši skupnosti.«

 

Župan Občine Škofje Loke mag. Miha Ješe je o sinergijah občine s kampanjo izpostavil: »Ponosni smo, da smo od vsega začetka rasli in se skupaj razvijali s kampanjo, saj je bila naša občina med prvimi partnerji kampanje. Verjeli smo v idejo, projekt in zgodbo.«

 

Gonilo kampanje Pozor(!)ni za okolje so dijaki slovenskih srednjih šol, ki so med šolskim letom, izvajali kreativne okoljske aktivnosti. Kot najboljša šola v okviru tekmovalnega dela kampanje se je izkazala Srednja šola tehniških strok Šiška. Njeni dijaki so posneli zmagovalni enominutni EKOfilm in o svojih aktivnostih najboljše osveščali v svoji lokalni skupnosti. »Letos smo se osredotočili na odgovorno ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo, saj se to področje varovanja okolja dotika dela bodočih mehatronikov, elektrotehnikov in računalnikarjev, pa tudi vsakega uporabnika,« je pojasnil Miha Zevnik, dijak zmagovalne šole, in dodal, da mu je mar v kakšnem okolju živimo in kaj zapuščamo prihodnjim rodovom.

 

V netekmovalnem delu kampanje so letošnji dijaki svoje najboljše okoljske aktivnosti strnili v zbornik EKOpraktik. Zbornik sta na dogodku slavnostno prevzeli predstavnici partnerskih ministrstev kampanje Pozor(!)ni za okolje. Lidija Stebernak, državna sekretarka na Ministrstvu za okolje in prostor, je ob tem povedala: »Nov, ambiciozni globalni sporazum o podnebnih spremembah s Podnebnega vrha v Parizu predstavlja začetek zahtevne poti za prehod v nizkoogljično družbo. Za ohranitev našega planet v dobrem stanju za bodoče generacije je ključno aktivno zmanjšanje ogljičnega odtisa prav vsakega izmed nas.«

 

Mag. Saša Dragar Milanovič, glavna inšpektorica z Inšpektorata RS za kmetijstvo, gozdarstvo, lovstvo in ribištvo, je izpostavila, da se aktivnemu zmanjševanju ogljičnega odtisa pridružujejo na Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano z: »implementacijo kratkih oskrbovalnih verig, dvigom stopnje samooskrbe, spodbujanjem uporabe obnovljivih virov energije in ekološkega kmetovanja ter zavzemanjem, da viški hrane namesto odpadek postanejo hrana socialno ogroženim.«

 

EKOpraktik je doprinos dijakov k osveščanju o problematiki ogljičnega odtisa. Kot navdih vsakemu posamezniku, da lahko z majhnimi dejanji prispeva k velikim okoljskim spremembam, je dostopen na spletnem mestu: www.pozornizaokolje.si.

 

Več primerov okoljskih aktivnosti šol je objavljenih na profilu kampanje na Facebooku: https://www.facebook.com/pozorni.za.okolje/.

 

Fotografije:

F1 – Skupinska fotografija udeležencev zaključnega dogodka kampanje Pozor(!)ni za okolje.

F1 - Skupinska fotografija

F2 – Slavnostna predaja EKOpraktika (od leve proti desni: Lidija Stebernak, državna sekretarka na Ministrstvu za okolje in prostor, mag. Saša Dragar Milanovič, glavna inšpektorica z Inšpektorata RS za kmetijstvo, gozdarstvo, lovstvo in ribištvo, Julien Frezard, direktor proizvodnje v družbi Goodyear Dunlop Sava Tires).

F3 - Zmagovalna šola

F3 – Dijaki in mentorica s Srednje šole tehniških strok Šiška, zmagovalne šole kampanje Pozor(!)ni za okolje.

F2 - Predaja EKOpraktika 

 

Dodatne informacije:

 

Simona Dijak,

vodja kampanje Pozor(!)ni za okolje,

vodja komunikacij v podjetju Goodyear Dunlop Sava Tires

T: 04 20 77 016

E: simona_dijak@goodyear.com

 

O kampanji Pozor(!)ni za okolje

Kampanja Pozor(!)za okolje, katere pobudnik je družba Goodyear Dunlop Sava Tires, prerašča v vseslovensko okoljevarstveno gibanje. V šestem letu združuje več kot 16.000 dijakov iz 33 slovenskih srednjih šol in 28 raznolikih partnerjev v skupnih prizadevanjih za zmanjševanje ogljičnega odtisa. Kampanjo med drugim podpirata tudi Ministrstvo za okolje in prostor in Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Podrobnosti o tem okoljskem projektu lahko preberete na spletnem mestu kampanje Pozor(!)ni za okolje ali na Facebook strani: www.facebook.com/pozorni.za.okolje.

O Goodyear Dunlop Sava Tires

 

Goodyear Dunlop Sava Tires d.o.o. je eden vodilnih proizvajalcev pnevmatik v jugovzhodni Evropi in je od leta 2004 v stoodstotni lasti Goodyear Dunlop Tires Europe B. V. V družbi Goodyear Dunlop Sava Tires, ki jo odlikuje certifikat Družini prijazno podjetje in ki je v letu 2016 že četrtič zapored pridobila neodvisni certifikat Top Employer, je zaposlenih okoli 1.400 sodelavcev.

 

Goodyear Dunlop Sava Tires proizvaja oziroma trži pnevmatike za osebna, poltovorna in tovorna vozila, pnevmatike za industrijske in gradbene stroje, motopnevmatike in avtozračnice. Prodajni splet sestavljajo pnevmatike petih blagovnih znamk: Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda in Debica. Naše pnevmatike prinašajo varnost in udobje voznikom na cestah po vsem svetu, saj več kot 90 odstotkov pnevmatik prodamo v evropske in druge države prek prodajne mreže koncerna Goodyear. Za več informacij o naših pnevmatikah obiščite spletne strani www.goodyear.si, www.dunlop.si, www.fulda.si, www.sava-tires.com.

 

O korporaciji Goodyear

 

Goodyear je eden izmed največjih proizvajalcev pnevmatik na svetu. Zaposluje približno 66 tisoč ljudi. Izdelke proizvaja v 49 obratih, ki so v 22 državah po svetu. V njegovih dveh centrih za inovacije v Akronu v ZDA in v Colmar-Bergu v Luksemburgu si prizadevajo za razvoj najnaprednejših izdelkov in storitev, ki postavljajo standarde glede tehnologij in zmogljivosti v industriji. Za več informacij o korporaciji Goodyear in njenih izdelkih obiščite spletno stran www.goodyear.com.

(Visited 376 times, 1 visits today)
Dostopnost