TAJNIŠTVO:
Tel.: 01/ 5133 600, E-pošta: info@ssts.si
RAČUNOVODSTVO:
Tel: 01/ 5133 617
SVETOVALNA SLUŽBA:
Tel: 01/ 5133 605, 01/ 5133 609, 01/ 5133 619, 031 755 973
E-pošta: eva.kramar@ssts.si, irena.cerar@ssts.si, jona.macek@ssts.si
PREHRANA:
Tel: 01/513-36-17, E-pošta: lea.mahmutovic@ssts.si
KNJIŽNICA:
Tel: 01 5133 618, E-pošta: knjiznica@ssts.si

Poslanstvo šole
V skladu z interesi in strategijami razvoja mesta Ljubljane in njene širše okolice, na katerem prevladujejo storitvene dejavnosti in trgovina, opravlja Srednja šola tehniških strok Šiška, kot edina srednja šola s poklicno vertikalo za elektro stroko na tem področju, pomembne naloge:
- Vzgaja in izobražuje mlade in odrasle na programih nižjega, srednjega in poklicno-tehniškega izobraževanja v elektro stroki.
- Zagotavlja Ljubljani in njeni širši okolici mlade in odrasle delojemalce s poklicnimi znanji sodobne elektrotehnike, primerljivimi s
poklici EU. - Omogoča mladim in odraslim vključitev v perspektivne delovne procese sodobne družbe.
- Vzbuja interes učencev 6. do 9. razreda osnovne šole za nadaljevanje šolanja na področju poklicnega izobraževanja v elektro stroki.
Z uspešnim izpolnjevanjem omenjenih nalog na najrazvitejšem področju Slovenije, je SŠTS Šiška močan dejavnik poklicne mobilnosti, standarda ljudi in razvoja okolja, ki mu pripada.
Učni proces, ki je blizu narave dela v poklicu
Usposobljen kader ter sodobne učne metode in tehnologije omogočajo šoli učne procese, v katerih je delo dijakov blizu naravi dela v poklicu. Celostno podobo absolventa naše šole in bodočega delojemalca, v takem procesu skupaj sooblikujejo učitelji praktičnega usposabljanja, strokovne teorije in splošnoizobraževalnih predmetov.
Dobra opremljenost šole za praktično usposabljanje omogoča dijakom in učiteljem, bolj kot na drugih šolah, tudi najvišje oblike učenja in pridobiva- nja pomembnih poklicnih vrednot, z reševanjem praktičnih problemov, tudi z raziskovalno dejavnostjo.
Šola ima tudi druge primerjalne prednosti, kot je izredna dostopnost, lokacija v zelenem, brezhrupnem okolju, z možnostjo parkiranja in podobno.
Postopno izgrajevanje poklica
Izobraževanje v poklicni vertikali omogoča postopno izgrajevanje poklica, z možnostjo zaključka izobraževanja in zaposlitve na različnih poklicnih ravneh in stopnjah zahtevnosti (nižja po dveh in pol, srednja po treh in poklicno tehniška raven po petih letih). Tako je možno bolje ugoditi interesom in zmožnostim dijakov in staršev, ter potrebam delodajalcev. Ob navedenih ugodnostih omogoča srednješolski del poklicne vertikale tudi nadaljevanje študija na višji poklicni in visoki strok. šoli ali na univerzi.
Velik delež praktičnega usposabljanja v poklicni vertikali omogoča absolventom naše šole solidno pripravljenost za začetek dela pri delodajalcu, z znanji podjetništva, pridobljenimi na poklicno tehniškem programu in tujega jezika v petih letih, pa tudi dobro osnovo za samozaposlitev.
Strokovni organi šole
Učiteljski zbor odloča o strokovnih vprašanjih v zvezi z vzgojno–izobraževalnim delom: odloča o vzgojnih ukrepih, daje mnenje k letnemu delovnemu načrtu in k predlogom ravnatelja za napredovanje strokovnih delavcev šole.
Oddelčni učiteljski zbor sestavljajo pedagoški delavci, ki opravljajo vzgojno–izobraževalno delo v posameznem oddelku in obravnavajo vzgojno–izobraževalno problematiko posameznega oddelka.
Razrednik vodi delo posameznega oddelka in oddelčni učiteljski zbor, analizira vzgojne in učne rezultate oddelka, skrbi za reševanje učne in vzgojne problematike oddelka, sodeluje s starši in svetovalno službo, izreka vzgojne ukrepe za lažje kršitve in predlaga vzgojne ukrepe za težje kršitve.
Strokovni aktiv sestavljajo učitelji predmetnega področja. Obravnavajo problematiko predmeta ali predmetnega področja, usklajujejo letne delovne načrte, skrbijo za korelacijo med predmeti in usklajujejo kriterije za ocenjevanje, predlagajo posodobitve in izboljšave pri pouku. Vodjo aktiva predlagajo člani aktiva, ravnatelj pa ga imenuje, praviloma za obdobje dveh let.
Programski učiteljski zbor (PUZ) sestavljajo učitelji, ki poučujejo v izobraževalnem programu, in drugi strokovni delavci, ki sodelujejo pri izvajanju izobraževalnega programa. Vodi ga ravnatelj oziroma strokovni delavec, ki ga določi ravnatelj. PUZ pripravi načrt ocenjevanja znanja; odloča o napredovanju posameznega dijaka; določa osebni izobraževalni načrt dijaka; odloča o načinu opravljanja dopolnilnih izpitov posameznega dijaka (številu in obsegu); odloča o načinu ponavljanja letnika posameznega dijaka po predhodnem mnenju staršev; ugotavlja dosežene zmožnosti dijaka, ki ne zaključi izobraževanja in izvaja tudi druge naloge, določene s pravilnikom.
Šolska svetovalna služba
Svetuje dijakom, staršem, učiteljem in razrednikom glede učenja, pedagoškega dela in vzgojnega ravnanja. Pomaga dijakom z učnimi, osebnostnimi in drugimi težavami. Vodi vpis novincev in organizira različne oblike svetovanja v posameznih letnikih. Analizira stanje v oddelkih ob začetku šolskega leta, še posebej v prvih letnikih, spremlja delo dijakov med šolskim letom, sodeluje v preventivnih dejavnostih šole, namenjenih preprečevanju škodljivega vedenja, izvaja skupinske oblike dela za izboljšanje medsebojne komunikacije, sodeluje pri korektivnih aktivnostih za potrebe šole ter v raziskavah, ki jih opravljajo institucije zunaj šole
Dijaška skupnost zastopa interese dijakov posameznikov, oddelčnih skupnosti in vseh dijakov na šoli. Sooblikuje življenje mladih na šoli, izven neposrednih šolskih obveznosti. Povezuje se z okoljem, z drugimi šolami in ustanovami ter sodeluje pri upravljanju šole, razvoju šolskega utripa ter oblikovanju in vzdrževanju šolskega reda. Ima pravico do sodelovanja pri oblikovanju tistega dela letnega delovnega načrta, ki v skladu s Pravilnikom o šolskem redu v srednjih šolah in šolskimi pravili določa obveznosti dijakov…